Pages

Sunday, 1 January 2012

Happy Gila


 Hey-2 ! Korang nak tau tak ? Saya happy gila-2 hari ni. Ada dua perkara yang buat saya happy , pertama ialah saya dapat keluar dgn kawan saya and mybe yg tu yg terakhir kami berkumpul sama-2 sebab selepas ni semua pindah sekolah, pergi sekolah lain. Sumpah sedihh baii, tak tahu lah macam mana lah diri saya ni tanpa diaorg, tanpa perangai gila-2 diaorg tu :( . Senyap lah saya nampak gayanya selepas ni dekat sekolah baru :(.Tapi kan saya paling risau dgn seorang kawan saya, kawan rapat saya. Sumpah risau gila-2 pasal dia kalau dia stay sekolah lama kitaorg. Dah lah dia seorang-2,tak ada saya, tak ada geng lain. Risau gila-2 macam mana lah nanti dia, dia akan selesa ke? dah lah time sekolah kitaorg akan rehat sama-2 even balik or pergi pun sama-2 tau tak. Hurmm, kalau saya pindah pasti akan terasa kehilangan dia, saya yakin dia pun akan terasa perkara yg sama. Hope dia tidak akan abaikan pelajaran dia lah. Aku syg kau gila-2 baiii syg sebagai kawan walau apa-2 pun kau tetap akan jadi kawan aku, rumah kita kan dekat so nnti boleh lah kita study or buad homework sama-2 kan yan?? Eh, kemana dah saya sasul ni. HAHA maaf lah, pasal bandar tadi kan? kitaorg keluar ramai xdi 6 orang, semua girl-2 tau. Memang happening gila lah. Memang syokk habisss. HAHA :D Then yg kedua, saya dapat jumpa pakwe kesayangan saya, Sumpah happy gila ! tapi kan sebelum kitaorg jumpa tu, saya dgn kwn-2 ada tunggu dia lah dkt suatu tempat tu kitaorg masa tu tunggu dkt tingkat dua lah then kitaorg nampak seorang mamat ni, mmg hensome habis lah. Gila hensome baii ! putih dia tau x! Mula-2 kan ingat dia tu my bf maklum lah baru first date, haha sebab apa saya ingat dia tu bf saya sebab dia pandang-2 dkt arah kitaorg sambil senyum-2 tau, saya pelik lah then saya tanye lah dkt yany my friend "weyh! tu amin ke?" then yany jawab "entah aku xtau" then saya pun ckp lah "kan korang dah lama kenal, tak kan kau x cam" yany pun sekajap kata ye sekajap kata bukan, saya pulak blurr sebab tgk muka dia macam muka bf saya. HAHA then kwn saya yg lain si athirah ni dgn confident nya ckp "a'ah mybe tu bf kau kot, dia asyik-2 tgk kau aje sambil senyum-2 lak tu" HAHA gila baii conflik situ, tp dia bukan bf saya yg asli. HAHA bf sy yg asli muncul setelah beberapa minit,mula-2 saya masa tu tgh syokk tgk dkt bawah kan, then tgk handphone sebelah tu ada kawan saya yanny,tiba-2 yany cakap haaa belakang kau tu. Saya pun secara automatik pandang belakang lah kan? Ambikk nokk bf saya, alahaiii rindunya dkt dia,memang malu gila-2 lah. Pandang dia pun tak sampai sesaat terus alih muka sebab mmg malu gila derrr. Dia pandang muka saya sambil cakap tapi sy tak pandang pun muka dia, haha jahat kan? saya bukannya apa saya malu maklum lah baru jumpa kan? Eh, actually saya pernah jumpa dah bf saya tu tapi masa tu dia sbg kawan kepada kawan saya , saya masa tu x tgur pun dia sebab x kenal pandang pun tak berapa pandang.Pandang-2 gitu aje. Kitaorg pun jalan lah berdua, happy sgt tau tapi yg sedih nya nanti dia dah nak duduk asrama.Sumpah sedih Baii. Hope dia boleh jaga diri dia elok-2, yang penting jgn buad perkara yang paling saya tak suka tau ! Belajar elok-2. Harap dia tak lupakan kita dekat sini. Jgn dia cari awek baru sudah dekat sana, Dah lah gi asrama jauhhh. Err sengal tol, sampai hati kan dia nak tinggal kan kita seorang-2 dekat sini :( . HAHA saya tak kisah asalkan untuk kepentingan pelajaran dia yg penting dia kena pandai bawak diri lah ye. Jangan nakal-2 sudah lah ye, karang dapat pelempang free karang. HAHAHA Pakwe kita sweet tau, dia kata dia nak bagi kita bear tapi dia lupa. Apalah dia tu. sengal tol hahaha xD . Sayang dia ! tak lupa juga syg dkt kwn-2 saya, berat hati rasa nak lepaskan diaorg gi sekolah lain dan berat hati rasa nak lepaskan dia stay sekolah lama seorng-2. Aduuii tak apa lah demi kejayaan diaorg. Btw dekat bawah ni ada sedikit gambar kitaorg tadi. :)