Pages

Saturday, 17 March 2012

Tadi aku tengok lah cerita MANIA tu kan , then tiba giliran akim untuk menyanyikan lagu . Akim nyanyi lagu Demi CInta, Ya Allah masa tu memang aku tersentap kejap,aku tak boleh nak gambarkan macam mana perasaan aku waktu tu. Ni lagunya korang layan tau 


Hurmm , memang aku terdiam and feelling habis bila akim nyanyi lagu ni. Pastu aku start lh berjiwang dengan mendengar lagu-2 jiwang. Nah aku layan lagu ni 
 


Tengokkk aku dah start berjiwang dah . Ya Allah. Semalam aku ambik keputusan untuk suruh Capital F tukarkan password fb aku and capital F tak perlu bagitahu password fb aku dekat aku selama 2 atau 3 bulan.Aku buad macam tu sebab aku nak lupakan dia !! Tapi aku tak sangka dengan begitu cepat sekali dia tau. Dia hntr chatbox dekat aku tp wktu tucapital F yg onkan sebab aku suruh dia tukar psswrd aku. Memang aku tersentap kejap sebab aku tak percaya dengan begitu cepat dia tau. hurmm.. Dia siap suruh capital F tu sampaikan dekat aku delte semua pasal dia , dlte number dia,dlte gmbr dia semua pasal dia lah. Then capital F tu lak suruh aku delete dpn dia. Mmg hebat lah aku berperang dengan perasaan aku sendiri. Aku sampai nak tewas dah, dah lah masa tu aku tgh skype dengan capital F. Aku tahan sahaja perasaan aku. Aku seboleh-bolehnya happykan diri aku depan dia, layan dia seolah-olah perkara tu tak memberi effect langsung pada aku walhal hati aku sakit and sedih sangat-2. Walaupun mmg tu yg aku nak, aku nak lupakan dia tapi pada waktu yg sama aku x sanggup. Sampai sekarang aku masih hidup dalam bayangan dia, aku masih x dpt lupakan dia. Sumpah aku ckp aku sygkan dia. Tapi aku xtau mcm mana nk lupakan dia. Aku tryyyyy tapi hampehh x menjadi. Dia nak berkawan dgn aku, aku nak juga berkwan dgn dia seperti mana sebelum aku dgn dia cple dlu. Tapi aku x kuat, kalau aku rapat dgn dia pasti aku akan tau semua pasal dia. Pasal dia rapat dgn sapa, dia syg sapa, dia suka sapa. Semua lah pasal dia aku akan tau. Aku takut hati aku sakit sgt-2 waktu tu. aku takut aku xdpt terima kenyataan . AKu x boleh tgk dia dgn girl lainnn ! and aku benci dgn perasaan aku sendiri !! Seandainya aku tak terlibat kan capital F aku kan , pasti dia x kn kecewa. aku tau dalam diam pasti dia sedikit kecewa dgn aku. Aku minta maaf. dia x pernah ckp yg dia kecewa ke apa ke. hurmm


Lagu ni seolah-olah seperti apa yg aku rasa dekat dia sebelum kami putus. Aku mmg boleh tipu org lain yg aku seolah-olah xkisah langsung relationship kitaorg tapi hakikatnya aku xdpt tipu langsung hati aku. Walaupun dah banyak kali aku mengelak dan menepis semuanya.aku x berjaya. Hurmmmmmm. Aku seperti org bodhhh , tersangat-2 bodoh. Itu lah akibatnya kalau buad keputusan terburu-buru. Allah bagi otak untuk berfikir tapi kau fikir pakai kepala lutut kan? hahaha ,Sesal dulu pendapatan Sesal kemudian tidak berguna.hurmmm. Aku sumpah aku ckp ku stress sangat-2 , kalau cm ni terus aku boleh tertekan tau. Dah lah lusa dah sekolah siott memang aku x bersedia lagi untuk sekolah sebab nanti pasti aku akan bertembung dgn dia dah lah kelas sebelah-2 aje. Aduiii macam mana aku nak hadapinya. hurmm. Aku pasti akan igt semua kenangan aku dgn dia. Asal susah sangat nk lupakan kau weyhh ! asal susah sgt nk anggap yg kita ni hanye pernah bersahabatan tak pernah lebih dari tu ! Tadi aku dah perpikiran gila tapi aku tak laksanakannye sebab aku tgk kau pun macam x kisah so aku malas lh nk ckp terus terang. Biarkan lah aku bertawakal aje lah hanye itu yg mampu aku buad. Semoga Allah berikan yg terbaik untuk aku. Sekarang kn kau dah ramai kwn , xpelah aku pun malas nk menyemakkan lagi hidup kau. AKU X PENTINGKAN ! Hurmm :( Kau cakap kau tak sanggup tgk aku sedihh kan and kau suruh capital F aku happykan aku kan? Hurmmm, aku xtauu sapa yg dapt rebutkan kembali hati aku sedalam-dalamnya selepas kau. Aku hope aku mampu tersenyum and bahagia serta bergembira seperti saat dulu. :) , aku tak boleh lah tgk org cple or pic org cple. Aku bencii kalau aku tgk ! sebab semua tu membuad aku pk dkt kau ! uhhhhhh ! sengal >.<