Pages

Wednesday, 28 March 2012

Tumpang sedih

Okey fine, kenapa lah hari ni merupakan hari yg sukar untuk teman-2 aku ?? Hurmmm, diaorg ada problem lah. Ya Allah kau bantu lah diaorg untuk selesaikan masalah diaorg dgn matang and betul. Kau tenangkan lah hati diaorg, ya Allah. Sedih plus risau aku tentang diaorg ni. Hurmmm,Hope diaorg dapat selesaikan masalah diaorg dengan bijak, aminnn ! Hari ni hari yg happy bagi aku, kiranya hari yg gembira lah, xde lah sedih tapi kwn-2 aku lak yg sedih. Aduii. Hahaha gila,kenangan aku dgn budak-2 'tc' ahaha gelaran yg aku dgn husna bagi dkt diaorg dan begitu juga sebaliknya.hahaha , kalau ditranslate kan budak teluk cempedak buruk gila-2 kan nama tu. Nak wat macam mana dah budak-2 tu panggil aku mcm tu so aku pun gelar kan diaorg budak tc juga sebab saama aje. Gara-2 kitaorg terserempak dkt tc so diaorg gelar aku budak tc.Benbgong punya budak. hahaha :D. Best lepak dgn diaorg tadi, happening aje diaorg ni. Hahaha terhibur kejap aku xdi. Haha Terbaikkkk wooo hari ni . :D