Hurmm , korang aku dah jumpa zharif. AKu dah tahu mana satu dia. Dia boleh lah tahan. Tak hensome mana, tapi okey lah. Dia gelap sebab main bola. Hurmmm, I think i fall in love with him tapi just suka main-2 kot. Tak ada lah serius mana. Aku rasa aku nk buang lah perasaan ni , i think it just a game. Mybe. Hurmm, entah lah xtau lah. Yg pasti saya x suka dgn perasaan ini ! benci kot . Dia cakap dia dah tau aku , dia dh dapat cam aku 100 peratus. uh. Sengalnye. Malu aku. Then , kawan-2 dia cakap aku ni macam budak form one, Okey fine aku tau aku pendek tapi sampai hati cakap aku macam budak form 1. Uh ! hari ni lah aku terserempak dgn dia tu pun selepas habis sukan . Aku perasan pun sebab ada orang panggil aku, aku pelik lah then aku tgk macam muka dia aje, so aku tanye lah member aku. Memang sah dia. Akhirnya dapat lah tgk muka dia. Pemalu orangnye. haha. Kononnye dalam fone cakap x malu semua tu , alih-2. hahaa. Tapi saya suka dgr suara dia dalam fone. aww comel gitu ♥ .Entah lah , aku ingat nak berkawan aje. Aku malas lah nk fikir semua ni.
tapi entah lah. seriuss, kadang-2 aku serabut juga dgn budak-2 fb ni. Entah
apa-2 perangai, galok semacam aje. haha. Then aku cakap aku single x caye.
Kenapa lah bila aku cakap aku single xde orang pun nak percaya. Kenapa
muka aku ni x layak ke nak single? nak suruh aku cple aje tak berhenti-2.
Gila ! memang tak lah kan? tapi aku teringin sangat-2 nak couple lama tau.
Hurmm, dengan sapa lah agaknye aku boleh couple lama? hurmm