Pages
Sunday, 22 April 2012
Semalam bersamaan 21/04/2012 merupakan hari yang paling best yg pernah terjadi dalam hidup aku. Banyak perkara lah yg terjadi dekat aku semalam but semua tu perkara yg best or mengembirakan :) . Okey first , semalam sekolah aku ada buad aktiviti tau , aktiviti tu kita kena dapatkan cop tau kalau kita buad aktiviti tu lah. So semalam aku jaga booth , tapi aku jaga untuk pendaftaran lah. Aku cari kerja paling senang , aku duduk luar aje. Aku malas lah nak jaga dekat dalam tu sebab aku sakit hati sikit dengan budak budak kelas aku tu. Aku tak tahu apa masalah dengan diaorg tak puas hati dengan aku. Aku rasa nak pelempang aje. Pandang aku pula lain macam. Tak semua lah budak kelas aku , geng geng echa aje lah. Okey echa tu ex lan. Lan tu selalu lah juga tegur aku dekat sekolah and echa kata lan tu nak usha aku. Echa masih sayang lan. Sebelum echa cakap macam tu dekat aku , aku memang dah rapat dengan lan . Memang dah rapat gila gila lah.Hanya gara gara aku rapat dengan lan , diaorg tak puas hati dengan aku. Yg aku peliknya echa tak ada lah nk masam dengan aku or nak tak nak cakap dengan aku apatah lagi pandang tak puas hati. NI kawan kawan dia yg lebih lebih pula. Aku tak faham gila kot. Ya Allah , hipokrit gila korang tau tak. If dari awal korang memang tak suka aku , cakap lah dari awal tak perlu lah sampai nak berbuat baik dengan aku hakikatnya kau tak suka aku --' . Eh, kenapa pula aku pergi cerita pasal budak budak kelas aku. Sorry terlepas sudah hahaha.Okay kita sambung balik, semalam aku jaga pendaftaran kan? so ada geng geng zharif nak masuk booth aku. Aku pun suruuh diaorg tulis nama dahulu sebelum masuk , then korang tahu tak kawan kawan dia tulis nama zharif sebanyak 3 kali sebab kawan dia and termasuk zharif ada tiga orang masa tu. So diaorang buad macam tu. Entah apa apa kan. Zharif bagi aku air tauuuu , wahhh :D . Padahal air je kot. Aku duduk berhadap dekat depan lah masa duduk dkt tmpt pendaftaran tu aku langsung tak pusing belakang then aku tengok tengok dekat tepi aku ada air terkejut aku. Aku terus pandang tepi then aku tengok zharif. HAHAHA lawak lah dia. Then pukul berapa entah 11 lbh or 12 lebih kot, aku tertengok dekat belakang ada geng geng zharif pastu aku buat bodo aje lah aku pun pandang depan lah balik. Then , tak lama sikit tu aku pandang lah belakang konon kononnya nak tengok zharif , aku cari cari tak ada pula. Dalam hati aku mana lah pula dia pergi ni. then, masa aku pandang depan terkejut aku ada cupcake depan mata aku. Then aku tgk tepi zharif. HAHAHA comel cupckae dia ada love love bagai. Dia kata dia buad sendiri. Dia pergi dekat booth kh , so booth kh tu suruh menghias cupcake tu then dia hias lah. Alolo so sweet. Hahaha comel lh cupcake dia. Hurmm , zharif tu sedang mencuba ambik hati aku balik tu sebab kan aku ada pernah cakap yg aku falling in love konon dengan zharif. Seriusss, masa tu memang aku suka zharif and aku mengharapkan dia gila gila tapi bila aku tengok dia main main terus aku kecewa lah . Then , aku berjaya buang semua perasaan aku dekat dia pastu aku terus terang dekat dia. tapi dia macam sunguh sungguh cakap bagi dia peluang lagi untuk dia buktikan yg dia betul betul serius. Aku mula mula xnak tau tapi aku kesian dekat dia aku bagi lah dia peluang untuk buktikan yg dia betul betul sayang aku tapi aku dah cakap dekat dia , if dia berjaya buad aku suka balik dekat dia okey lah If tak berjaya sorry lah. Korang mesti pelik kan macam mana aku dapat buang semua perasaan aku dekat zharif? sebab time aku sedang kecewa tu ada lah someone datang. Then kitaorg rapat. Dia cakap dia suka aku semua tu. Aku just mampu gelak sahaja sebab aku tak percaya langsung. Sampai lah aku memang betul betul rapat dengan dia baru aku percaya yg dia betul betul sayang aku. Then , semalam kitaorg date kejap. Cehh, padahal tak couple pun.Saya jalan jalan and lepak dengan dia selepas habis sekolah semalam. Best gila. Wahh ! pagi ni tiba tiba rindu dia. Hurmm :(. Eh, korang mesti ingat aku main main kan lelaki kan? salah aku ke? dah aku tengok zharif tu x serius, and aku pun ada cakap yg aku pun mybe falling in love dengan dia main main then aku nk buang perasaan aku tu. Hurmm