Ya Allah kenapa dengan aku ni? tiba tiba aku rasa macam aku rindu dekat kawan aku yang si capital K ni. Apa dah terjadi ni? Nak nangis pun ada juga. Haish, banyak sangat aku bergelak petang tadi sebab tu jadi macam ni then aku agak touching dengan someone. Argh! forget about that, I'm Okay k :)