Hai korang, 3 Ogos 2013 adalah hari yang paling bermakna dan menggembirakan aku. Kitaorang iftar dekat luar, dekat CM. Gila lah, hari sabtu tu kan, ramai gila orang weh. Maklum lah orang sibuk buat persiapan untuk hari raya yg akan tiba tak lama lagi kan? Alhamdulillah aku punya persiapan dah settle awal awal lagi so tak perlu lah nak meredah dengan ramai orang untuk mencari baju, wekk :p. Kitaorang sampai CM dalam pukul 1 lebih tak silapnya. Awal gila kan? sebab nak tempah meja nanti tak sempat pula sebab kitaorag tahu hari sabtu memang ramai gila orang. So selepas kitaorang dah settle semua tu kan? kitaorang pergi karaoke haha, Aida and yany nyanyi. Haha dua jam kot kitaorang karaoke. Alang alang aku berbuka dekat luar, aku ajak sekali lah adik aku. Lama tak jumpa dia,akhirnya dapat juga lepak dengan dia. Rindu kot :(. Dia puji laki aku hensome,mesti bangga laki aku tu ahhaaha.Padahal laki aku tak hensome pun hahahahahaha kalau dia tahu ni kena marah aku ni hahaha. Mesti korang kata aku koya sebb panggil laki kan? biar lah jgn jeles :p. Best gila hari sabtu tu, hihi masa nak otw balik rumah tu kitaorg singgah ke TC jap maklum lah kawan yang bawa kereta tu so boleh lah melencong ke lain sekejap. Balik rumah,fuh nasib baik abah dengan umi tak marah. Takut juga lah hahaha. Maklum lah org buat salah semestinya takut sebb pulang agak lewat lah juga tp tak ada lah lewat sangat okay :p
Dengan adik adik :D





