Betul cakap member aku yang Friendship never end, Walaupun mereka jauh di mata tapi mereka dekat di hati kita kan? yes thats true , aku betul-2 sayang akan persahabatan aku dengan kawan-2 aku. Serius persahabatan kitaorg terlalu berharga bagi aku.
Hahaha hari ini 22/01/2012 aku sekali lagi hang out dgn kawan-2 aku. Sumpah rindu gila dekat diaorg kalau boleh rasa nk peluk-2 aje diaorg tu. hahaha. Best gila hari ni , memang terbaikkk lah ! hahahaha Sayang korang sangat-2 , aku tak akan lupakan persahabatan kita ye. AKu buad dua perkara dalam satu masa bak kata pepatah melayu menyelam sambil minum air, hahahah aku meet dgn kawan-2 aku dan juga aku meet boy aku. haha , aku ingat nk lepak dgn kawan aje , sumpah aku ckp tapi kesian lak boy aku seorang-2 so aku pun lepak sekali lah semua. hahaha Sorry kawan-2 aku kalau korang tak selesa terutama kepada liza, sorry sangat-2 liza. Sayang kau liza ! hahaha xD ,
Gambar di atas ialah gambar aku dgn boy aku. Sweet tak kitaorg ? hahaha xD , dah lama tak jumpa dia, dah lh dia dok asrama. Sedih aku tau tau. Sayang my capital AA aku ! :*






