Pages

Saturday, 21 January 2012

Sedih tol lah

.

Aihhhh , Gila lah bapok tak bestnya sekolah teknik tu. First day sekolah pun dah ada spotcek , menyampah aku and korang nak tahu tak ? budak perempuan kena pakai kain dalam, tercengang-2 aku. Kalau seluar kat dalam xpe lah kan. Terpenah dalam hidup aku kena pakai kain dalam semasa pakai kain sekolah, kena pakai seluar pernah lah kan. Nasib baik cikgu bagi amaran je dulu. Aku pulak xtau apa-2, dah lah masa tu aku seorang, tak ada teman pun. hahaha. Uhh ! sengal. Okey fine , dalam kelas aku semua girls no boys , kelas aku hanya ada 17 orang sahaja. Sedih kan ? bapok sikit lah. hahaha tapi senyap aje kelas tu even tak ada ckgu maklum lah semua perempuan. hahaha :D .  Tapi kan semakin lama duduk sekolah tu semakin best lah. Aku suka budak-2 sekolah teknik semua tak sombong-2 even tak pernh kenali antara satu sama lain. Diaorng smeua jenis mesra alam. AKak-2 form 5 pun sama Peramah orang nye. AKu suka, hihi :D. SUmpah aku pecah rekod baii , pecah rekod sebab aku x bercakap 
lagi dgn boy kecuali dak-2 kelas aku dulu tu pun yang aku kenal , Jarang lah aku bercakap dgn diaorang. Pecah rekod aku, hahaha macam mana aku nak bercakap dgn budak lelaki lain kalau setiap kali budak lelaki lain lalu aku mesti pandang bawah or pandang lain. Sumpah aku malu. Mybe sebab aku tak biasa lagi kot dengan suasana sekolah tu. Dekat sekolah teknik telah terjadi macam-2 tau x. Tapi bagi aku semua tu merupakan kenangan yang tak dapat aku lupa. Memang best lah duduk teknik and aku sudah mula suka akan sekolah teknik. Tapi kan kadang-2 masa dalam kelas kan , aku teringat dgn kawan-2 aku sebab budak-2 dalam kelas galok ,rapat and kadang-2 bergaduh kan maklum lah kawan rapat kan. Diaorng pun mengingatkan aku dgn kwn-2 aku dkt smkb dlu, dulu kitaorang pun macam tu mmg bising lah dalam kelas, galok and kadang-2 gaduh. Sumpah , kadang-2 aku rasa macam aku xleh gi dkt sekolah teknik sebab aku rindu nak bergalok or bergaduh dgn rakan-2 aku. Dalam kelas aku diam aje tapi aku tak sombong lah. Aku masih senyum dkt orang jika diaorng senyum dkt aku. AKu tak sombong tapi aku berat mulut nak mulakan perbualan. hahahaha. Actually aku nk update blog ni lama dah tapi aku tak ada masa, penat lah balik sekolah pukul berapa 2.45 smpai umah dkt-2 kul 3 lbh. Then , makan-2 pastu buad homework. Tak soh nak cakap lah homework tu banyak ke sikit ke. Memang banyak lah Kadang-2 fedup juga aku buad homework banyak-2 ni tapi sabar aje lah kan? hahahaha :D