Pages
Wednesday, 25 January 2012
Gila lah !
Pergggh ! hari ni baru aku perasan dan telah memberi satu tamparan yg hebat untuk aku but aku tak kisah pun actually. TIme aku tgk "Benda Alah" tu aku tak ada rasa apa-2 pun, tak ada rasa jeles langsung macam aku dgn dia tak ada apa-2 hubungan pun sebelum ni. Mybe sebab aku dah malas nak fikir kot ibarat masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Maksud aku ialah aku tgk dia buad in relationship dgn orang lain semalam tapi aku baru perasaan xdi, maklum lah kan orang hensome orang HOT lah kan. HAHA kata sayang aku bagai lah , tu lah lelaki kan ? hahhaa nasib baik lah aku tak peduli nasib baik lah tak memberi effect pada aku langsung. HAHA -.- BUdak lelaki sekarang ni mulut kemain manis lagi and pantang nampak perempuan cun sikit mula lah nk tackle . Andai kata perempuan tu hodoh jgn nak kata lah lelaki tu nk pandang dia , pandang sebelah mata pun tak nak . uh ! budak lelaki lah katakan . AKu dah masak gila-2 dah dgn perangai lelaki mybe sebab tu kot tak memberi effect apa-2 dekat aku. Okey , aku mula-2 couple mmg akan lebih-2 maksud aku , aku akan buad boy aku sayang aku gila-2 tapi kalau dah lama-2 and kalau diaorg ada buad salah sikit atau dah buad aku muak dgn perangai dia automatik perasaaan sayang aku dgn boy aku akan hilang sedikit. Tu lah Perangai aku , and aku ni jenis suka berkawan . aku suka anggap semua orang kawan aku . Kadang-2 kan aku ada juga fikir yg berkawan ni lagi bagus or lagi baik daripada couple, kalau couple suatu saat nanti pasti akan putus if kawan tak kan. Still akan berkawan sampai bila-2 , sebab tu lah aku lagi suka berkawan dengan orang daripada couple tapi nak dapat kan kawan yg betul-2 memahami aku or sanggup berada disisi aku sewaktu susah and senang payah nak dapat. AKu pernah tau berangan-2 nak dapat kawan lelaki yg rapat sgt-2 dgn aku seperti aku berkawan dgn kawan perempuan aku sekarang. Tapi aku masih tak dapat kawan lelaki yg betul-2 rapat dgn aKU. hahaha aku memilih kot, hahaha xD . Hope suatu saat nnanti aku dapat apa yang aku idamkan. haha aku ni jenis kuat merajuk , aku memang jenis kuat merajuk kalau salah sikit mula lah nk merajuk. Kalau aku dah merajuk betul-2 mmg susah lah nk pujuk. Kalau aku sedang merajuk , aku suka orang pujuk aku. AKu tak suka lah orang buad bodo aje kalau aku tgh merajuk nanti aku semakin panas and aku akan merajuk gila-2 lah. hahaha aku ni kadang-2 macam budak-2 and manja sikit orang nye. hahahahaha kadang-2 aku ni jenis yg menyakit kan ati tau and suka buad orang lain susah. hahahahhaah xD