Pages
Saturday, 28 January 2012
Pertemuan pasti akan ada perpisahan
Okey Fine, setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan kan? hurmm, serius kalau setiap kali perpisahan aku tak sanggup nk hadapi . Hurmmm , Sebab tu lah aku tak suka sangat rapat gila-2 dengan someone , aku lebih suka orang rapatkan diri dia dgn aku daripada aku rapat gila-2 dgn dia senang cerita aku rasa aku suka sgt-2 berkawan dgn dia. Hurmm , aku sedih lah sebab aku baru dapat seorang kawan yg betul-2 aku rapat dgn dia tapi sayangnye dia nk pergi tinggalkan aku. Hurmmm, kitaorg baru kenal actually tapi aku suka berkawan dgn dia . Dia sgt menyenangkan hati aku , dia budak sekolah teknik tapi dia dah nak pindah ke MRSM. Sedih sungguh aku rasa, aku siap berangan lagi tau nak jumpa dia ari isnin ni atau nk stalker dia dkt sekolah tapi hasrat aku tak kesampaian. Biar lah dia pergi untuk kejayaan dia juga. Hope dia boleh bawak diri dekat sana. Biar lah aku mencari teman yang baru . hahaha berkawan biar seribu kan? hahaha , sekarang aku nk berkawan aku dah tak nak couple-2. Couple dah cukup memberi pengajaran kepada aku. aku dah penat lah couple , penat dgn perangai budak lelaki yg kadang-2 menyakitkan hati aku. Sorry , aku tau aku pun pernah jugak menyakitkan hati lelaki kan? bukan pernah tapi selalu kan? kejam kan aku. hahaha aku tak berniat untuk sakit kan hati sapa-2 . Begini lah diri aku, if someone dekat aje dgn diri aku pasti dia akan ditimpa masalah. hahah cewah ayat aku tak boleh bla kan. hahaha maksud aku , pasti aku akan menyakitkan hati dia secara langsung or tidak langsung. Hurmm, Aku dah berniat, aku nk tutup kan hati aku daripada dicuri oleh lelaki. Aku nk buad hati aku sekeras batu. haha Biar lah hanye jodoh aku yg berjaya curi hati aku. Aku lebih suka berkawan buad masa ini. AKu nk cari kawan sebanyak yg boleh biar hati aku senang and happy aje selalu kan. Hidup mesti lah kena happy selalu kan? ceria baru lah senang hati kan? hahaha xD