Pages
Sunday, 25 March 2012
Cuba dengar ni
Okey korang dengar lah lagu tu , hayati lirik lagu tu elok-2. Aku suka sangat dengan lirik lagu tu , aku suka lirik lagu tu bukan sebab situasi aku macam tu . Tak sama langsung okey , hahaha aku suka lirik lagu tu sebab aku nak someone macam tu. Aku memang nk couple lama gila-2 and nak someone boleh terima aku dengan seadanya, nak someone boleh mencintai aku dengan sepenuh hatinya, mampu mengerti aku, cintai aku dengan tulus hatinya.Aku nak tengok sapa yg berjaya mencuri hati aku dengan sepenuhnya, sapa yg akan buad aku tak kan cari lelaki lain or pandang lelaki lain. Kalau ada org berjaya memang aku respect lah , even aku sayang org pun aku akuinya mata aku memang galokkk pantang nampak lelaki hensem sikit. hahaha. Tapi hati aku ni degil sikit, bukan senang aku nk syg someone bukan senang aku nk bagi hati aku dengan sepenuhnya. Okey aku jujur memang selama aku couple aku memang sayang dekat diaorg cuma mybe sedikit lah tidak dengan sepenuh hati aku. If org yg dah betul-2 aku sayang then aku nk lupakan dia mmg payah lah. Tapi kalau aku dah bertekad untuk lupakan dia aku akan buad apa-2 pun untuk lupakan dia. Lirik laguu ni memang macam aku nak. Aku nak cari someone yg boleh buad aku jatuh cinta or sayang dekat dia betul-2 , and aku nak cari someone seperti mana lirik lagu di atas. Hope masih ada lagi yg macam tu. Okey aku tauuu masih ramai lagi ex aku sayang dekat aku , aku tau diaorg sayang sangat-2 dkt aku tapi sorry aku xdapt terima korang buad kali kedua. Aku xnak dah korang kecewa, andai kata aku couple dgn korang tak menjamin kegembiraan kepada korang sebab aku yakin aku tak kan layan korang dengan baikk or bagi hati aku dekt korang dengan sepenuhnya. Korang cari lah orang lain yg lagi cun yg lagi baik and yg akan menyanyagi korang dengan sepenuh hati aku. Aku tak layakk untuk korang , korang terlalu baikk . Aku tak cun , aku x baiikk and macam-2 lah.SOrryyy , Hati aku milik siapa? Haha okey skrg aku jujur, hati aku memang dah dimilikki tapi macam aku ckp dlm post sebelum ni org yg aku sayang tak sayang aku.Haha aku dah tak kisah , sebab sekarang aku tgh nak try kosongkan hati aku and aku dah malas nk fikir sapa-2. Aku pun masih kecil xlayak kot nak bersoal tentang couple-2 ni. Haha Biar lah aku bersendirian buad masa ini , hahaha cewahhh :D