Pages

Saturday, 24 March 2012

Rajinkan :)

Wah ! Rajinkan aku edit blog. Okey If aku terlampau rajin edit blog tu mean ada something happen :) . Okeyyy, aku dah berazam yg aku nak fokus pada pelajaran, aku form 4 ni aku nk push diri aku lah aku dah tak nak main-2 senang sikit tahun dpn xde lah kelam kabut sangat nk study. Mula kan kehidupan baru yang lebih membahagiakan diri kita sendiri mahupun orang lain. Now i want to change, i want to be a better one and want to be mature. Hope aku boleh jadi macam tu. Sekarang aku dah malas nk fikir apa-apa dah mybe betul ckp member aku xperlu nak nk cinta monyet waktu sekolah ni , tunggu masukk U naanti haaa cari lh dekat sana ramaii lagi. Yes that right ! hahaha :D , Okey Sorry kepada someone yg aku tak layan , sorry lah dia call aku tgh-2 malam aku tak angkat and sorry dia hantar chatbox aku x balas. Sorryy, sekali kau dah sakitkan hati aku dah xde maknanye aku nk layan kau dah. Kau marah-2 aku bagai then apa kes call aku and hntr chatbox dkt aku ? Sorry lah, boleh jalan lah kau. Tu susahnya aku ni if aku dah x berapa berkenan dengan perangai org or aku dah rasa macam menyampah or what memang payah sekali aku nak jadi suka balik or nak balas chatbox dia,call dia even mesej dia.Hope kau baca lah post ni, aku mmg tuju untuk kau pun. Aku kalau dah sakit hati memang payah , kau pun kenal aku kan? aku dah pernah cakap dkt kau dulu kan? kau cakap aku tak faham kau , habis kau ada fahm aku ? err tolong lah. Entah apa-2 . Okey sorry lah kepada member aku seorang lagi yg petang tadi ada hntr msj dkt aku. Sorry aku dah malas and xde mood nak layan sapa-2 kecuali org yg betul-2 rapat dgn aku. Baru aku layan tu pun kalau aku ada mood and aku rajin nk layan org masa tu if x, alamatnya mmg x lah aku nk layan.Aku bukan sombongg tapi entah lah aku jadi malas nk layan sapa-2 , mybe aku dah penat kot melayan kerenah korang and mybe betul juga cakap si sufi tu , org yg betul-2 sayang aku , aku tak sayang tapi org yg x sayang aku , aku terhegeh-2 nk sayang diaorg. Sorry dah hati aku macam tu nak buad macam mana kan.Tu lah aku pelik juga kenapa lah dgn aku ni  org yg betul-2 syg aku kenapa msti aku xboleh syg diaorg dgn sepenuh hati. Pelikk. O.o , Okeyyy Fine ada member aku, fahmi tiba-2 cerita pasal seorang kwn aku yg dulu aku dgn dia kacipp sangat nama dia korang tak perlu tau lah kita just panggil dia capital A okey. Macam adk beradikk lah sampai orang lain kata kitaorg kembar. Kemana dia pergi msti ada aku , kemana aku pergi msti ada dia.Korang dpt bayangkan kan macam mana kitaorg rapat? Sumpah bila fahmi certa pasal capital A tu terus aku rasa macam nak menangis sumpahh aku rindu dkt dia. Korang bayangkan kitaorg satu sekolah rendah kitaorg pernh rpt masa drjah 4 and drjh 6.Then kitaorg still berkwn sampai lah tgktan 3. Tapi hubungan kitaorg masa form 3 x serapat macam form 1 AND 2 . Dia dah berubah hanya kerana seorang yg telah hadir dalam hidup dia and mybe org tu lagi dpt membahagiakan dia daripada teman sendiri kan? Capital A call fahmi yg dlu pernh rpt dgn dia, tp kenapa dia x de call member kacip dia ?? Hurmm, okey aku sedar kitaorg bukan sapa-2 lagi di hati kau. Aku tauu kau langsung x ambik berat sal kitaorg kan terutamanya aku kot.kau langsung tak rindu akan persahabatan kita kan? Aku x ingat dkt kau dh tapi bila fahmi tiba-2 ckp sal kau automatik semua kenangan persahabatan kita menjelma di ingatan aku. Hurmmm , Okey betul ckp org hidup semasa remaja ni bukan senang tp penuh dgn cabaran dan dugaan. Aku pernah rasa sedihh yg amat-2 pasal semua, pasal persahabatan,couple even famly or what lah. Aku dah cukup masak lah dgn semua ni. Kadang-2 aku rasa macam dah x kuat untuk hadapi semua ni , kadang-2 lah. hahah tapi Apa-2 pun aku tau pasti ada hikmah disebalik semua ni . Cehh buad ayat jiwang karat lak. hahaha . Happy Alwaysss :)