Pages
Sunday, 1 April 2012
:(
YA Allah Aku dah buad keputusan. Keputusan aku ialah aku akan memulakan kehidupan aku yg baru lagi mybe ini lah yg terbaik untuk aku. Untuk aku melangkah pergi ke sekolah baru serius sedihhh and berat hati aku nk tinggal kan kawan-2 aku dekat Teknik terutamanya kyra dgn husna. Ya Allah, kau kuatkan lah hati diaorg seperti mana kau kuatkan hati aku untuk menerima ini semua. Kau Ikhlaskan hati diaorg untuk lepaskan aku pergi , ya Allah. Sungguh berat hati ini untuk tinggalkan diaorng. Maafkan aku wahai teman-2. Mungkin ini yg terbaik untuk masa hadapan aku. redhakan hati kalian masih ramai lagi kawan yg akan sentiasa ada bersama korang. Percaya lah, bukan aku seorang tapi ramai lagi. Hurmm. Hope sekolah tu akan memberi harapan dan sinar yg baru untuk aku. Aku tak kan berpatah balik walau macam mana pun halangannya sebab ayah aku kata dah tak ada patah-2 balik, awak pergi aje sekolah tu. Ye Abah, along tau abah memang dari dulu lagi nak along masuk sekolah sama dgn angah kan? Along akan masuk jika abah fikir itu yg terbaik untuk along. Along akan pergi. Maafkan aku wahai teman-2. Kawan bukan seorang tapi seribu. Aku pun xtau lah aku boleh cari kawan or x dekat sana. Aku risau, dah lh dkt sana sekolah srk. Hurmm. Masuk sekolah sana tak ada lah main-2 sebab bukan calang-2 sekolah maklum lah selama ni 40 dah lulus dekat sana 50 baru lulus. Mampos aku. Then adk aku ckp 85 baru A. Ya Allah. Aku akan try all the best. DOakan kejayaan aku tau . :)