Pages
Tuesday, 3 April 2012
Hurmm
Semalam , bersamaan 02/03/2012 merupakan hari yg cukup sedih bagi keluarga aku dan juga keluarga belah ayah aku. Sungguh aku terasa yg amat sangat arwah ayah sedara aku telah pergi menghadap Illahi. Hurmm. keluarga aku dgn keluarga arwah ayah sedara aku rapat juga lah. AKu terasaa yg amat-2 sebab arwah sedara ayah aku lah yg tolong sedikit sebanyak aku dapat sabs. Adk aku ckp aku tak kan dapat sekolah tu sebab aku ada c. Hurmm, Thanks Pakcik DIn,Along tak sempat nk ucap terima kasih dekat pakcik DIn. Along minta maaf sebab masa along dapat surat tu pakcik din dah dekat rumah sakit, dah tenat. Maafkan along Pakcik Din tapi along janji dengan pakcik din yg along akan belajar bersungguh-sungguh even begitu hebat sekali tamparan or halangan dekat sekolah tu. Along tak kan sia-2 kan apa yg pakcik din dah buad. Along akan perolehi keputusan yg cemerlang untuk pakcik din, along janji.ALong akan cuba sedaya upaya along. InsyaAllah.Thanks Pakcik din dan semoga pakcik din dekat sana selamat. Ya Allah , kau tempatkan lah arwah pakcik din di tempat tempat orang yg beriman ya Allah. Pagi tadi aku pergi melihat jenazah buad kali terakhir , sungguh aku x kuat APATAH lagi melihat anak-2 dia menangis. Seriuss aku sedih gila, aku dah xtahan. Memang aku nak nangis juga tapi aku tahan. Hope keluarga arwah pakcik din aku tabah menghadapi semua ini. SUngguh keluarga aku dgn keluarga arwah pakcik din memang rapat. Arwah seorang yg kecoh , mulut dia bisig tau. If raya pasti akan riuh rendah dgn suaranya. Tapi tahun ini kitaorg tidak mungkin akan dapat mendengar suara riuh rendah arwah lagi. Ya Allah. Hurmm. Kau kuatkan lah hati semua orang untuk hadapi semua ini ya Allah. Okey , aku dah tak nak story pasal arwah buad aku sedih yg amat-2. Em, Okey so semua cousin aku balik lah kan . Tadi aku jumpa mak sedara aku iaitu kakak ayah aku. Dia tanye dekat aku 'eh, kenapa asyik tukar sekolah aje ni ?' Aku pula macam tercengang lah kan sebab aku terkejut macam mana boleh tau ni. Then aku just senyum aje pastu dia ckp 'asyikk tukar sekolah aje awak ni.awak pastikan result awak cemerlang tau' Hurmm , dalam hati aku ckp InsyaAllah aku akan cuba sedaya upaya aku :) . Koranggg ! cousin aku ni Seriusss hensome yg amat. Untung lah sapa dapat dia. Ya Allah , dia dh lah tinggi then badan pula muscl. Memang hensome gila lahhhhh . Waduhh-2 . Nasib baikk dia dok jauhh kalau tak aku rasa aku boleh cair dgn dia. AKu dgn dia mmg rapat. Dia dh lah cerdik, hensome . Perfect lh org kata. Err sapa lah yg dapat hati dia mmg untung lah. Nasib baik aku dgn dia cousin. Eh-2 dh lh dia syed kan aku lak sharifah ! Hahaa gila aku ni , hahaha xde lah dia just cousin aku. Aku kalau result contohnya result upsr,pmr or spm aku akan fight dgn dia and seorang lagi cousin aku. Diaorg semua cerdik. Hebat-2 . Hensome bohhh dia. Awwww ♥