Pages

Tuesday, 3 April 2012

:(

SEDIHHHHHHHHHHHHHH !!! Okey fine, setiap kali aku stalker fb kau kan mesti aku sakit hati. Ya Allah , hati ni kata jgn stalker fb dia nnti kau akan sakit hati tp kau degil najiah. Padan lah muka kau , sapa suruh xnak dgr. Mula lah. Aku tak kisah lah , kau kata kau senang nk bagi love dkt org . Tapi whatever lah. Orang lain tau aku masih sayang kau , tapi aku xtau lah kau sedar or not. Aku terkejut apabila ex aku tanye aku masih syg kau kan? aku xtau aku nk jawab apa so aku just mampu tukar topik aje lah. Hurmmm , darsyat macam mana org tauu aku masih syg kau even aku tak pernah cakap. Nampak sangat erkk aku syg kau ?? Okey xpe lah pasni aku sorokk kemas-2 sampai xde orang yg akan tau yg aku teramat sayang kau dear. Hati ni tak mungkin akan terima orng lain , even telah ramai yg minta Sorry aku x bersedia nk couple dgn orang lain.Hati ini just tertulis nama kau di hati aku ni eVen kau dan aku dah semakin jauh. Sampai aku mampu sayang kau selagi itu lah aku akan tetap sayang kau. Aku terlihat kau punya gmbr hari tu. Dekat gambar tu aku ternampak cincin kita. Wahh kau masih pakai lagi ye? sungguh aku masa tu terahru yg amat-2 sebab aku tak sangka pula kau masih pakai cincin kita. Btw sejak akhir-2 ni aku sentiasa pakai cincin even tido aku tetap pakai dan aku akan sure kan yg cincin tu ada dkt jari aku.Kalau aku terlupa dkt mana aku letak cincin tu sure gila aku penik then bagai jantung aku berhenti. Sungguh weyhh ! haha xdi cousin aku darjah 6 tanye cehh pakai cincin , haaa sapa bagi tu. Aku just mampu senyum aje lah. hurmm , aku dah xnk couple dh dgn org lain pasni aku nk fokus pada pelajaran aku. InsyaAllah , pasni aku akan sedaya upaya tidak akan melibatkan diri aku dgn couple or terima org lain . InsyaAllah