Pages

Wednesday, 4 July 2012



                                     Lagu FIRST NI untuk crushhh aku Kbye :')
                                                                      




Lagu KEDUA ni untuk orang orang yg pernah aku sayang dahulu. Termasuk lah kawan aku sendiri,ex or crush aku. Thanks you but nevermind i already forgive your all :') . Semoga korang happy lah dengan kehidupan korang sekarang. Dont worry aku sekarang tengah belajar untuk berubah segala galanya. Maaf kalau selama ni aku ada buat korang touching or what aku tak sengaja and maaf juga if ada buat korang serabut or what. Aku pun dah deactive fb and twitter pasti korang tak sedar kan? haha aku buat tu pun sebab aku dah tak nak ingat apa apa.Aku dah betul betul nak mulakan kehidupan baru. Kalau korang benci aku pun , go on lah i dont mind. Aku just boleh minta maaf aje. Kalau korang tak nak maafkan tu problems korang lah. Sampai saat nanti aku akan buat aku ni seolah olah baru lahir yg tidak mengerti apa dan juga tidak kenal siapa siapa. Cukuplah dengan apa yg selama ni aku tangguh, korang tak tahu. Korang tak tahu lagi bagus, biar korang tak rasa serba salah. Even aku dengan husna and yany terpisah pun, kitaorng still contact. Haha sapa yg tak nak layan sapa or sapa yg tak nak kawan sapa. Korang tak kisah pun.If korang tak kisah, kitaorg dua kali ganda tak kisah lah. Aku ni kalau dah betul betul kacip dengan orang memang dengan orang tu aje lah. Kalau aku dah dapat sesuaikan diri memang aku tak ingat dah apa yg berlaku pada masa lepas.Aku pun dah mula berasa selesa dengan kehidupan aku. Aku dah tak rasa kekok dah. ALhamdulillah, Allah memberi aku kekuatan untuk hadapi semua ni selama.Alhamdulillah aku berjaya :')