Semalam punya lah best, aku keluar dari pagi sampai lah malam. Best gila. Tak sangka pula ayah aku bagi aku tengok sukma. Semalam aku pergi tengok sukmaa, weeee! best. Pagi tu aku pergi bandar dengan husna and adik adik aku. Then dengan kawan kawan sabs and juga teknik. Besttt lah. Allah dah makbulkan doa aku supaya aku dapat jumpa dengan ex aku even dari jauh. Alhamdulillah. Aku terserempak dengan dia dekat ecm. Masa tu dia tengah on the phone, sibuk cari awek dia kot. Haha then akhir sekali dekat sukma dia dengan awek dia. Haha memang jarak di antara kami dekat gila tp dia tak perasan kot ialah dengan awekk kan. hahaha Alhamdulillah aku dah okay sekarang. :)